Saturday, October 16, 2010

Finally, I am a blogger again.

Tiba-tiba ringan pulak jari neh nak menaip ayat yang panjang. Dah lama xmenaip melainkan menaip assignment untuk disubmit. Rindu mahu berblog kembali. Ada blog. Ada cerita. Seronok. Macam dulu-dulu. Blog tempat aku menulis apa yang aku suka, apa yang aku benci, bila masanya aku jatuh cinta. Oppss. Bukan. Blog umpama diari harian aku.


Dah lama bergelar blogger. Cuma tak aktif macam blogger-blogger lain. Mungkin xbanyak cerita yang boleh aku kongsi. Well, my life is like a bottle full with water. I fill it when i wanted it and i let it empty when i got another new bottle. Macam mana? Ala, macam bila kita suka. Kita rasa kita ada life. Bila suatu hari sampai dah xcukup tanah nak pijak. Kita rasa macam nak lari jauh-jauh dari real life and find a new life yang full dengan apa yang kita wish to have. Apa yang aku mengarut neh?


Sincerely cakap, to story about my daily life is like reading a blank sheet. Haha. Gila annoying kan? Xda lah too blank sampai xda benda nak cakap. But life macam aku bukan lah something yang seronok. Pagi-pagi bangun, siap-siap pergi kelas. Petang balik kelas, tengok tv jap then online jap, pehtu jenguk buku kejap. See. Sadis ja kan. Aku pun kadang-kadang sedih dengan life aku. Plain and blank. Same as empty.


I feel like nak bertukar! BERTUKAR!!!! To have kind of happening, joyful life is my wish. But how? Apa yang aku nampak sekarang is blogging. Tells people what makes you are special then others. Maybe a sporting parents, lovely boyfriend, understanding friends and so on. Boleh ke macam tuh? Macam gila riak kan? But, it worth a try. Xsalah kan? Aku cuba untuk memperbaiki dan menjadi aku yang baru.



Really hope, apa yang aku cuba sampaikan di sini. Buat kamu semua tersenyum. Eventhough bukan aku yang happy. But I will be happy if you guys happy. *smile*

0 Minit Mesyuarat:

Post a Comment