Sunday, August 8, 2010

Saya suka blog saya di'stalk' :)

Hi, salam. Kenapa semester neh rasa sangat sibuk mengalahkan PM
naik turun parlimen je neh. Haila, kadang-kadang rasa xcukup tanah je terkejar sana sini. Yahuu, bulan puasa datang lagi. Harap sangat dapat puasa full without any obstacles. Nanti boleh claim duit raya kat Abang W. Hehe.


Orang cakap, bulan puasa neh bulan kaut duit. Betul ke? Kalau betul, aku pun nak lah. Kehkehkeh. By the way, aku dah start pun bisnes baju aku. So far alhamdulillah. First time berniaga, dapat untung 2 3 ringgit pun senyum sampai ke telinga. Baru tahu, rupanya best berniaga neh :)


Bercakap pasal tajuk entry neh. Sirius, aku memang suka blog aku distalk orang. Suka sangat! Happy happy dan happy. Terasa sangat glemer je bila tengok trafik blog tinggi. Well, aku tahu yang aku xmungkin boleh beat trafik blog blog yang glamer tapi tah. Aku suka. Mungkin sebab neh aku selalu jadi silent stalker kot. Teehee..









1 Minit Mesyuarat:

Unknown said...

saya nak follow awak... awak follow saya.. baru best

Post a Comment