Wednesday, August 4, 2010

Sibuk di Sekolah :((

Hi, salam! Lama betul xmenaip karangan standard SPM kat sini. Saya sibuk okay! Itu adalah alasan yang sangat betul dan sila percaya.

Aku rasa semester neh memang super sibuk plus super terkejar sana sini. Entah napa. Nak cakap subjek banyak jam kredit maintain je. Agaknya aku je kot yang perasan sibuk padahal x pun. Kahkahkah. Ianya kelakar okay!

Bila dah lama xmenulis neh, aku dah xtahu apa yang nak dicerita. Pasal boyfriend? Uhh, malas! Kenapa perlu menulis kisah percintaan yang aku anggap sensitip di sini. Xperlu xperlu! Nak tulis apa neh? Bangang kan? Tengah menaip pun lagi nak tanya nak tulis apa. Adushh, Hanis Hanis!


Maap lah, otak aku neh super tepu and xboleh nak fikir luar kotak. So, sekarang cepat cepat imagine korang berada di dalam kotak bersama Ateeqa Hanis. Gila bangang kuasa dua kan? Dah dah, stop sini je. Nanti aku dah ada benda nak menulis aku tulis. Oraitt kawan kawan?



Nota kaki : Cepatnya masa berlalu, dah nak raya dah. :))

0 Minit Mesyuarat:

Post a Comment