Tuesday, July 27, 2010

Nak Buat Come Back Macam Artis Hot Lah!

Hi, salam! Terasa sangat lama xmenaip beratus- ratus perkataan seperti menulis karangan SPM kat dashboard blog neh. Teruk betul kan Ateeqa Hanis neh. Damn u lah pemalas! Haha.

Aku mesti kembali menulis! Yes. Aku mesti rajin menulis sekarang neh. Kalau x aku akan jadi seorang gadis cantekk yang pemalas. Oh. sungguh tidak merdu yah ayat tersebut. Tah asal tetiba Ateeqa Hanis neh jadi pemalas pun x tau lah. Dah terjangkit virus Malas yang dah mula aktif reproduce kot. Haha.

Nak buat come back lagi lah! Okay, dulu aku dah pernah buat come back. Dah berjaya lah juga menarik readers untuk lepak kat blog aku. Tapi tuh masa sebelum blog neh wujud lagi. Ayat xboleh blah kan, gaya supermodel hot ja. Haha.

Kawan-kawan datang lah lepak kat blog aku neh selalu. Ajak kawan-kawan sekali. Aku suka tengok traffic aku sesak. Pergh, ayat artis hot keluar lagi. Haha. Tapi betul wess, aku kalau view blog sendiri mesti tengok traffic dulu. Alah, bukan aku je yang buat macam tuh. Korang pun kan? Lepas tuh sebok sebok blogwalking semata nak check traffic blog orang lain. Gila gedik kan? Haha.

Blogwalking. Dua tiga menjak neh aku memang x pernah blogwalking. Gila malas kan? Aku dah cakap dah. Aku memang malas pun. Haishh. Bukan bajet hot ke apa xberjalan jalan di blog blog lain. Just that aku busy sangat. Ada orang pernah cakap kat aku, " Apa kau ingat blog kau hebat macam blog Hanis Zalikha ke? Xpayah susah susah blogwalking pun traffic sentiasa jam." Jadi, memikirkan aku xlah seHot Hanis Zalikha, aku kena rajin blogwalking ke blog blog lain.

Cukup. Cukup lah sampai sini aku membebel. Aku nak g ziarah rukun tetangga yang lain lak. :)


Nota kaki : Aktifkan dirimu dengan blogspot :))

2 Minit Mesyuarat:

Tupai Karan said...

ya betulll.. rajin2 blogwalking dan tinggal komen kat entry, bkn setakat di shoutbox je.. pstt dah buat ka tips nak bg trafik naik mendadak tu?

Latest Post : Teens In Relationships

zartiey hamid :) said...

makcik senget.
lalalallaa

Post a Comment