Wednesday, July 21, 2010

Apa kau ingat kau hebat sangat? Design complicated! Kau yang nak fabricate ke aku haa?

Hi, salam! Cool cool! Tajuk je bikin panas. Padahal dalam hati ada taman. Haha. Apakah kaitan? Baru je selesai meeting Robogamez. Penat plus bertambah berat kepala plus kerja dah start menimbun. Omaigad! Ateeqa Hanis kembali sibuk.

Sejak bila Ateeqa Hanis pandai buang masa join Robotic Team segala bagai neh? Haha. Entah aku pun xtau. Stop stop! Xmau bebel pasal tuh. Nak cakap pasal projek Robot aku je. Yeehaww! Ini lah yang terjadi apabila mechanical designer adalah budak electrical. Bukan nak kutuk diorang xbagus. Jangan salah paham yaw! Diorang sangat bagus. Sirius cakap you. Even aku Mekanikal pun xboleh keluarkan design sebegitu. Yang aku tahu adalah ngumpat kat belakang diorang yang design diorang tuh x efisen Okay! Tipu tipu.


Akibat design yang diberikan sangat menarik. Free free je aku dapat kerja design. Tuh ah kau Hanis, kerja mengkritik je apa kau ingat kau Pak Nil ke? Haha. Xpe, aku xkesah pun. Idea datang mencurah curah. Korang nak bet design siapa paling cool ke? Haha. Jom jom! Memang super cool ah kalau robot tuh kaler pink! Haha.


Robogamez neh pun keling jugak aku rasa, asyik tukar date je. Apa diorang ingat diorang hot sangat ke main tuka tuka date sesedap rasa. Apa apa pun, untuk FKM Robotic Team good luck! Jom buat kerja jom!


Nota kaki : Apa yang penting? KERJASAMA!

0 Minit Mesyuarat:

Post a Comment