Friday, July 16, 2010

Penulis Blog Underground

Hi, salam! Well, almaklum lah blog baru. Rajin pulak lah aku neh nak menulis. Gediks kan? Lantak ah apa orang nak cakap as long aku bahagia dengan hidup aku and x kacau hidup korang.

Nak jadi Blogger Underground pulak ah. Amacam? Korang rasa okay x? Cam best pulak bila aku fikir nak menulis blog underground neh. Xde sapa kesah apa yang aku tulis. Xde sapa tahu sapa yang aku ngumpatkan. Betul x? Okay, tipu tipu. Aku baik ah, xde kelas ah nak ngumpat orang dalam blog if and only orang tuh xcari pasal dengan aku in reality, memang aku xkan buat pasal.

Apa? Nanti xramai followers? Kalau boleh itu yang aku nak. Xramai followers, so xpayah lah aku kesah ada orang ke x yang nak baca post post aku. Kejam ke aku?

Bukan nak kejar glamour. Aku menulis hanya untuk suka suka. Bukan nak kejar glamour ke publisiti ke apa. Kalau followers ramai pun, macam diorang kenal je kita in reality. Betul x? Aku nak orang yang follow aku or orang yang aku follow blog nya tuh orang yang dikenali. Kalau boleh lah.

Lebih selesa begini. Aku lebih selesa menulis and xramai orang yang baca entry aku. X macam zaman jahiliyyah aku masa mula mula berjinak dengan dunia blog neh. Pantang aku jenguk blog orang, mesti aku follow. Kira macam taktik jugak ah sebab nak suruh orang yang kita follow tuh follow kita balik. Sehe, betul betul jahiliyyah kan? Hahah, kelakar plak bila dikenang.

Now, aku nak jadi penulis blog yang senyap kata orang silent blogger. Korang rasa berjaya x? Aku yakin x? Sebabnya, intensity masih pada menarik orang ramai membaca blog aku. Haishh, xtetap pendirian kan? X pe, mama aku selalu cakap. X salah kita mencuba! It's worth a trial.


Nota kaki : Hendak seribu daya, x hendak seribu dalih.

2 Minit Mesyuarat:

Amir Syahir said...

gua pun sama.suke main bawah tanah..ahaa

Ateeqa Hanis said...

hee, tu lah..
asyik atas tanah je..
layan underground skli skala..

Post a Comment