Thursday, July 15, 2010

Hello, Rapid Bus neh bapak kau punya ke?

Hi, salam semua. Blog baru again and again. Haila, macam mana lah aku nak buang perangai cepat bosan aku neh agaknya? Bosan dengan yang lama je, buat yang baru. Damn u lah Hanis! Hahaa, *chill!

Hello, Guten tag! Ich bin Hanis! Haha, hari neh first time aku attend kelas language. So, tahap keterujaan amat lah tinggi eventho tergeliat lidah-lidah nak sebut a single German word like Deutsch. But, it's okay. Kita kan masih dalam process learning lain lah kau lahir-lahir dah boleh cakap German dengan fluentnya.

"Hello! Rapid Bus neh your dad punya ke?".

Tadi on the way balik aku naik bas, as usual ah. Then, dalam bas tuh ada pula sorang Mamat neh entah ah. Maybe, rapid bus tuh bapak dia punya company kot. Dah tengok orang ramai dok berdiri tersepit-sepit, sesedap dia je conquer dua bijik seat. Cantek sungguh perangai, haishhh. Nasib lah aku neh jenis xcakap lepas depan orang, kalau x memang hangus Mamat tuh aku masak. Damn u ah. Aku rasa x salah pun kalau dia nak kasi orang duduk beside him, ini x. Bleh plak kasi bag dia yang 'duduk'. Hohh, panas je aku tengok tadi. Mana dengan pandang orang macam dia tuh macho tahap xingat. Memang lah, ishhh. Dah dah, nanti keluar plak perkataan perkataan exotic kat sini.

Just nak cakap lah, kata pun 1Malaysia, susah sangat ke nak berkongsi space dengan orang lain. Kalau rasa xboleh sangat, x payah naik public transport langsung. Mesti dunia x huru-hara plus orang lain pun x tambah dosa. X gitu?


Nota kaki : Sharing is caring yaw!

0 Minit Mesyuarat:

Post a Comment